serviceFirma noastra detine un callcenter cu 3 operatori  precum si 12 operatori service care sa asigure prin rotatie ture dar si permanenta intre orele 8 si 22.
Asiguram totodata obligatiile noastre din contractele de service sambata si duminica inclusiv in zilele de sarbatori legale.
Trebuie mentionat faptul ca folosim scule verificate periodic (conform reglementarilor legale) la care detinem buletinele de verificare metrologica (B.V.M.) corespunzatoare.

Personalul nostru de specialitate este instruit corespunzator  si efectueaza stagii de instruire la producatori, ori de cate ori apar modele noi de microcentrale.

Va reamintim ca detinem o magazie cu peste 20.000 de repere cu preponderenta pentru IMMERGAS dar si alte branduri de renume.

Activitatea de service-reparatii se poate efectua de catre producatorul echipamentului, de catre persoane juridice autorizate de catre ISCIR sau de catre persoane juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre U.E.

Pentru activitatile efectuate, persoanele juridice autorizate care efectueaza lucrari de reparare, intocmesc si elibereaza o declaratie de conformitate, conform prevederilor precriptiei tehnice ISCIR PT A1-2010.

Reparatia si intretinerea centalelor termice se efectueaza cu respectarea instructiunilor producatorului precum si a documentatiei de reparare.
Inlocuirea dispozitivelor de siguranta, de control si de reglare defecte se face numai cu produse similare construite de catre producator sau cu produse similare certificate UE.